Інтелектуальна гра

«Морський бій»

Позакласний захід з математики та інформатики

Мета гри.

Дидактична: систематизувати вивчене з математики та інформатики.

Розвиваюча: розвивати логічне, самостійне, творче мислення учнів, уміння аналізувати, робити висновки, сприяти розвитку системних знань.

Виховна: виховувати увагу, спостережливість, швидкість реакції, вміння вболівати за команду, активність, винахідливість, кмітливість, доброзичливість, виховувати науковий світогляд учнів; у процесі підготовки до гри формувати навички самостійної роботи з літературою; привчати учнів до виступів перед багато-численною аудиторією.

Навчально-матеріальне забезпечення гри.

Інтерактивна дошка, медіапроектор, план-схема морського бою (на дошці й у кожної команди заготовка), комп’ютерна презентація гри, плакати з видами кораблів на полі гри.

Хід заходу (читати в вкладеному файлі "Морський бій")wym-1481621296699

Презентація для заходу wym-1481621491923

/Files/images/alna_d/20161122_122232.jpg/Files/images/alna_d/20161122_105435.jpg/Files/images/alna_d/20161122_105412.jpg/Files/images/alna_d/PB220808.JPG/Files/images/alna_d/20161122_114320.jpg/Files/images/alna_d/PB220808.JPG/Files/images/alna_d/20161122_122213.jpg/Files/images/alna_d/20161122_122221.jpg/Files/images/alna_d/20161122_122313.jpg/Files/images/alna_d/20161122_122434.jpg/Files/images/alna_d/20161122_122444.jpg/Files/images/alna_d/20161122_122456.jpg/Files/images/alna_d/20161122_122533.jpg/Files/images/alna_d/20161122_122634.jpg/Files/images/alna_d/20161122_122726.jpg/Files/images/alna_d/PB220818.JPG



Інтелектуально-розважальна гра з математики

НАЙРОЗУМНІШИЙ МАТЕМАТИК

Перший тур
(по 1 балу)

wym-1481625062194, wym-1481625200952, wym-1481625317347, wym-1481625435551, wym-1481625716329, wym-1481625820962, wym-1481625940448

Кiлькiсть переглядiв: 245

Коментарi